با مشخصات ای ۲۰ اس بیشتر آشنا شویم .

گلکسی ای ۲۰ اس سامسونگ در اوایل این ماه و در سایت TENAA با مشخصات و تصاویر اولیه خود ظاهر شد اما هم اکنون مشخصات نهایی این دستگاه فاش شده است . از آنجا که سامسونگ به دنبال در دست گرفتن بازار میان رده ها می باشد لذا تلاش زیادی در این راستا می‌کند و همواره گوشی های حرفه ای در سری a و در سری ام عرضه می‌کند که قیمت مناسبی برای آن ها نیز انتخاب شده است . در مقالات قبلی در خصوص سری ام و جدید سامسونگ ، اطلاعاتی ارائه داده شده است .

سامسونگ در مالزی A20s رار عرضه می کند .

بخش سامسونگ مالزی دستگاه سامسونگ ای ۲۰ اس را در کنار گلکسی ای 30 اس  و گلکسی  ای۵۰ اس که به تازگی معرفی شده اند و به طور کامل برای افراد شناخته شده می باشند ، راه اندازی کرد . با نگاهی به مشخصات Galaxy A20s می توان تشخیص داد که در بخش سخت افزاری پیشرفت‌های دیده می‌شود اما در بخش‌های دیگر تغییراتی بر روی گلکسی ای ۲۰ اس صورت نگرفته است .

Galaxy A20s

طبق اسلاید ها و تصاویر رسمی که از گوشی گلکسی ای ۲۰ اس گرفته شده است و اشتراک گذاری که در وبسایت amanz.my شاهد می‌باشیم ، صفحه نمایش گلکسی ای 20 اس در واقع یک پنل ال سی دی از نوع TFT می باشد که اندازه آن ۶.5 اینچ است و رزولوشن آن hd می باشد .

Galaxy A20s

چیپستی که برای این گوشی همراه عرضه شده از از نوع Snapdragon 450 می باشد که با CPU octa-coreجفت می گردد و اگر بخواهیم گوشی گلکس   ای۲۰ اس را با گلکسی  ای ۲۰ مقایسه کنیم باید بگوییم که برای گلکسی a۲۰ یک صفحه نمایش سوپر آمولد ارائه شده بود و در آن چیپست Exynos 7884 SoC دیده می شد .

دوربین ارائه شده برای Galaxy A20s

در حالی که دستگاه اصلی با دوربین وارد شده است اکنون شاهد سه لنز در این گوشی می باشیم که یکی از آن ها از نوع ۱۳ مگاپیکسلی ، دیگری ۸ مگاپیکسلی و لنز دیگر ۵ مگاپیکسلی می باشد . برای سیستم ذخیره سازی یک رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده و اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پشتی حضور دارد . برای افزایش حافظه گوشی می توانید از اسلات میکرو اس دی استفاده کنید .  لنزی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است یکی از بهترین های شرکت سامسونگ به شمار می رود .

گلکسی ای 20 اس

تفاوت دیگر گلکسی ای ۲۰ اس با گلکسی  ای۲۰ در باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که نسبت به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری گلکسی ای ۲۰ پیشرفت چشمگیری داشته است . سامسونگ مالزی در تاریخ ۲۱ سپتامبر در MYR699 گلکسی ای ۲۰ اس را در رنگ های سیاه و آبی عرضه کرده است که قیمت آن به ۱۰۷ دلار می‌رسد و تنها در یک نسخه عرضه می شود .رنگ هایی که برای این گوشی ارائه می شود ، بسیار زیباست . گوشی گلکسی ای 20 اس یکی از میان رده های حرفه ای می باشد که دوربین مناسبی برای آن ارائه شده است و یمتی که برای آن در نظر گرفته شده است ، قیمتی کاملا معقول به نظر می رسد .

منبع: https://sainkala.com/news-technology/tech-mobile/samsung/samsung-galaxy-a20s/

نگاهی به گوشی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال

گوشی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال از جدیدترین گوشی های شرکت گوگل است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند . پیکسل ۴ ایکس ال دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی آمولد است که وضوح آن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل می باشد و سرعت تجدیدنظر آن 90 هرتز اندازه گیری شده است .

صفحه نمایش خاص عرضه شده برای  گوگل Pixel 4 XL

برای صفحه نمایش این گوشی همراه ویژگی با نام Smooth Display عرضه شده است که به طور خودکار بین 60 هرتز و 90 هرتز بر اساس محتوای صفحه نمایش سوئیچ می شود و در هنگام نمایش هر چیزی با این سوئیچ کردن ، در مصرف باتری صرفه جویی می کند . صفحه نمایش ارائه شده برای گوگل پیکسل 4 ایکس ال ، ویژگی های خوبی را داراست که می تواند یک گوشی ایده آل را برای شما عرضه کند .

گوگل پیکسل 4 ویژگی دیگری با نام Ambient EQ برای صفحه نمایش وجود دارد که دمای رنگ صفحه را بر اساس محیط شما تنظیم می نماید. پیش از این ویزگی تنظیم دمای رنگ صفحه نمایش را در گوشی های همراه آیفون از کمپانی اپل مشاهده کرده بودیم که مردم از این ویژگی استقبال خوبی کرده اند . همچنین می توانید از ویژگی اسکرین استفاده کنید که مانع از قفل صفحه هنگام استفاده از تلفن می شود . مانند گوشی های آیفون هیچ اسکنر اثر انگشت در این گوشی دیده نمی شود و گوشی کاملاً به تشخیص چهره متکی شده است . دوربین جلو از اسکنر سه بعدی نور استفاده می‌کند که برای بهبود جزئیات اسکنر چهره مناسب است . متاسفانه این سیستم تشخیص چهره کاملا آماده نیست و توسط حرکات دستی نظیر Soli کار نمی کند .

مشخصات دوربین ارائه شده برای گوگل Pixel 4 XL

در این مقاله قصد داریم تا جزئیاتی از دوربین را ارائه دهیم اما شاهد یکسری اخبار ناامید کننده هستیم . این تلفن همراه ضبط ویدیویی با قابلیت 4K 30fps را داراست در قسمت پشتی دوربین عریض با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عرضه شده است و دوربین سلفی دارای لنز ۸ مگاپیکسلی است . فاصله کانونی دوربین تل فوتو همچنان ناشناخته باقی مانده است . رنگ های عرضه شده برای این گوشی همراه تنها سفید با سیاه است . اگر چه رنگ نارنجی در برخی تصاویر دیده شده است اما این نمونه از گوشی همراه به بازار عرضه نگردیده است . باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل تصمیم دارد برای پیکسل 4 ایکس ال خود ، این رنگ بی نظیر را عرضه کند یا خیر ؟

گوگل پیکسل 4

گوگل پیکسل ۴ ایکس ال از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می برد و برای آن یک رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است . این دستگاه تنها دارای یک اسلات سیم کارت است اما یک اسلات eSim نیز در آن عرضه شده است . اگر شرکت مخابراتی مورد نظر شما از این نوع سیم‌کارت پشتیبانی کند ، عملکرد دو سیم کارت گوشی امکان پذیر است . این روز ها شرکت های مخابراتی کمی هستند که از این ویژگی برای سیم کارت های خود پشتیبانی می کنند . ظرفیت باتری به ۳۷۰۰ میلی آمپر می رسد و ویژگی شارژر سریع در آن دیده نمی شود .

تصاویر گوشی گوگل Pixel 4 XL

Pixel 4 XLپیکسل ۴ ایکس ال


منبع: صائین کالا نیوز

عرضه پرچم دار لنوو زد 6 پرو و چند گوشی دیگر

۵ سپتامبر بود که لنوو گوشی هوشمند جدید خود یعنی کی در لنوو Lenovo A6 Pro ، K10 Note و لنوو زد 6 پرو ( Z6 Pro ) را در بازار معرفی نمود . مدل لنوو A6 Note و Z6 Pro قرار بود در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۳ عرضه گردند . این در حالی است که K10 Note در تاریخ ۱۰ سپتامبر به قفسه فروشگاه ها خواهد رسید . در واقع هر دو تلفن هوشمند A6 Note و Z6 Pro اکنون برای خرید در فروشگاه FlipKart در دسترس هستند . لنوو برندی است که در ابتدا با لب تاپ های خود به بازار معرفی شد . از آن جا که کیفیت عرضه شده برای لب تاپ های این برند بالا بود و مشتریان زیادی پیدا کرد لذا این برند به تولید تبلت ها رو آورد و در زمینه تبلت های قیمت مناسب ، فعالیت های خوبی از خود به جا گذاشت .

قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی های جدید لنوو

زد ۶ پرو نوت دارای قیمت ۱۱۰ دلار می‌باشد و برای حافظه آن تنها یک مدل ۳۲ گیگابایتی رم ۲ گیگابایتی  ارائه شده است . این در حالی است که قصدش پروژه در بازار هند با قیمت ۴۷۵ دلاری عرضه می گردد و رم ۸  گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار شما قرار خواهد داد . همانطور که مشاهده می کنید ، لنوو به دنبال در دست گرفتن بازار میان رده هاست و به این منظور قیمتی که برای گوشی های حرفه ای خود در نظر گرفته است ، قیمتی کاملا منتطقی و معقول به نظر می رسد . این برند امیدوار است تا در بازار هند خوش بدرخشد .

لنوو زد 6 پرو

لنوو زد 6 پرو به عنوان پرچمدار برند لنوو معرفی می‌شود . این دستگاه دارای نمایشگر سوپر آمولد در اندازه ۶.۳۹ اینچ می باشد . برای این دستگاه یک چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه شده است و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش آن دیده می‌شود . برای لنوو زد 6 پرو باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است . یک شارژر سریع ۲۷ آتی در داخل جعبه آن حضور دارد که می تواند در کمترین زمان ممکن لنوو زد 6 پرو را شارژ کند .

مشخصات ارائه شده برای گوشی Lenovo A6 Not

از طرف دیگر Lenovo A6 Note گوشی دیگری است که در کنار پرچم دار لنوو یعنی زد 6 پرو معرفی می گردد . این گوشی از بدنه‌ی پلی کربناتی بهره مند شده است که یک نمایشگر ۶.0۹ اینچی برای آن در نظر گرفته شده است که این نمایشگر از نوع LCD HD + می باشد . چیپست عرضه شده برای این گوشی همراه از لنوو از نوع Helio P22 SoC است که باید گفت می گردد و فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت است که با اسلات MicroSD امکان افزایش این حافظه وجود دارد .

پرچم دار لنوو

سیستم عامل عرضه شده برای این تلفن همراه از لنوو ، اندروید ۹ یا همان اندروید پای است . در قسمت عقب دستگاه شاهد دوربین دوگانه می باشیم که از نوع ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است . دوربین جلوی انتخاب شده برای این گوشی لنوو ،  ۵ مگاپیکسل می باشد . این تلفن هوشمند از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند شده است و اسکنر اثر انگشت آن در موقعیت عقب قرار دارد .

Lenovo Z6 Pro

FreeBuds 3 , (Huawei)

هواوی امروز نسخه جدیدی از هدست های جدید بیسیم خود را در ایفون ۲۰۱۹ معرفی کرد . این هدست ها نه تنها طراحی جدیدی دارد ، بلکه در آن از یک چیپست جدید به نام Kirin بهره گرفته شده است . هواوی برای هدست های بی سیم خود نه تنها مراحل اپل را دنبال می‌کنند بلکه همانطور که هدست های نسل اول و دوم اپا به ترتیب از تراشه های اختصاصی متفاوتی استفاده می کردند ، این شرکت نیز از تراشه های جدیدی برای Earbus جدید خود استفاده کرده است .

نگاهی به مشخصات هدست بی سیم Huawei

هدست بیسیم هواوی دارای بلوتوث پیشرفته ، بخش سیستم صوتی قدرتمند و پردازنده ای کاربردی و فوق العاده کم مصرف است که می تواند نیازهای شما را به طور کامل برطرف کند . Kirin پردازنده ای کم مصرف بوده که در کنار یک بلوتوث پیشرفته و قدرتمند برای Freebuds 3 عرضه شده است . این اولین چیپست پوشیدنی بلوتوثی 5.1 و بلوتوث 5.1 LE در جهان به شمار می رود .

هدست بی سیم هواوی

هدست استریو وایرلس بیسیم Freebuds 3 ، طراحی جدیدی از هواوی را دارد که از حفره صوتی دولفین الهام گرفته است . این هدست دایره مانند است که نمای یک سنگریزه کاملاً گِرد را برای شما به ارمغان می آورد . هواوی با داشتن تراشه جدید Kirin ۱۰ مصرف کم انرژی را دارد . مصرف کم این پردازنده سبب می شود تا هدست شما ، مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد و قطعا این موضوع می تواند برای تمامی افراد حائز اهمیت است .

نحوه عملکرد هدست بی سیم Huawei

چرا که هواوی FreeBuds 3 برای هر گوشی خود یک کانال جداگانه ای به کار گرفته است که در آن هیچ گونه گوشواره ی استادی دیده نمی شود . این به این معنی است که هر گوشی باید به صورت جداگانه به گوشی هوشمند شما متصل گردد . هواوی برای هدست های خود وسواس فراوانی دارد و ادعا می کند که اولین هدست بدون نویز جهان را ارائه کرده است که قابلیت کاهش نویز تا ۱۵ دی بی را فراهم می کند .

هدست بی سیم هواوی

این هندزفری دارای تاخیر ۱۹۰ میلی ثانیه است که سبب می‌شود برای استفاده در بازی کاملا مناسب باشد و با حذف نویز های اطراف سازگاری بیشتری را برای شما ارائه می دهد . اگر به گیم ها علاقه بسیاری دارید ، استفاده از FreeBuds 3 هوامی امکان لذت بردن بیشتر از بازی شما را فراهم می سازد .

هدست بی سیم هواوی

این هندزفری باتری ۴ ساعته را دارد که می‌تواند به مدت پیوسته و در حدود 21 روز ، شارژ نگه دارد . گفته می‌شود برای این هدف در هدست از شارژر سریع و بی سیم استفاده شده است . هواوی برای این هدست خود قیمتی اعلام نکرده و در ماه آینده آن را در اروپا عرضه خواهد کرد . پیش بینی می شود که هزینه این هدست بی سیم از هواوی کمتر از ۱۹۹ دلار باشد . رنگ هایی که برای این نوع از هدست ارائه شده ، سیاه و سفید است . هدست های بی سیم هواوی دارای رنگ های کاملا براق هستند که به زیبایی بیشتر این هدست ها کمک فراوانی می کند . هدست های هواوی تا به امروز پاسخگوی نیاز هر فردی بوده اند و هم اکنون ، هدست های جدید هواوی ، دید نوینی به محصولات این شرکت ارائه می دهد .


منبع :https://sainkala.com/news-technology/gadgets/huawei-freebuds-3/

رندر های جدید از هیوندای توسان 2021

همه شرکت های تولید خودرو معمولاً در راستای تولید خودروهای اس یو وی تلاش می کنند و نمونه کارهای متفاوتی اعم از اس یو وی های بزرگ و یا اس یو وی های کوچک از برند خود ارائه داده‌اند . هیوندای در حال کار کردن بر روی یک الگوی جدید است تا بتواند باز هم در این کلاس خودرویی بدرخشد . توسان یکی از خودروهای معروف و محبوب از برند کره‌ای هیوندای است که در نسل چهارم خود در حدود دو سال در بازار وجود داشته و موفقیت های قابل توجهی کسب کرده است .

رندر های جدید از Hyundai Tucson

هم اکنون نمونه‌های اولیه استتار شده از هیوندای توسات برای مدل ۲۰۲۱ توسط جاسوسان شکار شده است . طراحان مختلف از Kolesa.ru ، تصاویر جاسوسی گرفته شده از توسان را به طور دیجیتالی تغییر داده اند و یک توسان جدید را بر اساس تصاویر استتار شده بازسازی کرده اند . بر اساس این مدل می‌توان تشخیص داد که توسان در آینده چه طراحی ای را دارا خواهد بود .

رندر های دیجیتالی توسان 2021از آنجا که توسان در آمریکای شمالی پس از النترا دومین مدل پر فروش هیوندایی است لذا رندر هایی بر اساس جدیدترین تصاویر جاسوسی ساخته شدند تا تغییرات عظیم ظاهر این خودرو را برای نسل‌های بعدی نشان دهند . هیوندای برای طراحی اس یو وی های خود از طراحی های خارجی غیرمتعارف استفاده می‌کند و منطقی است که همین زبان برای توسان ۲۰۲۱ نیز استفاده شود . برای توسان ۲۰۲۱ آرایش چراغهای دو لایه با خوشه های باریک در قسمت جلو که برای دیگر اس یو وی های این شرکت نیز ارائه شده است ، دیده می شود . همچنین یک دریچه هوای مشبک عظیم با الگوی پیچیده که از سال گذشته مفهوم Grandmaster را نشان می دهد ، در رندر طراحی شده نیز قابل مشاهده است .

نگاهی به طراحی دیجیتالی Tucson

با توجه به تصاویر جاسوسی ارائه شده برای توسعه می توان متوجه شد که برای نمای پشتی آن استتار های قابل توجهی ارائه شده بود که بیشتر نما را پنهان می کرد لذا رندرهای ارائه شده تنها نگاهی لطیف تر را به خودروی قبلی ارائه می دهد . بهتر است منتظر باشیم تا نمونه اولیه این خودرو معرفی گردد و در این حال است که نمای پشتی قابل قیاس با نسخه های قبل خواهد بود .

پیش از این بود که هیوندای اعلام کرده بود که قرار است توسان را با یک طراحی سنتی ارائه دهد اما توسان ۲۰۲۱ هنوز یک کراس اوور با سبک‌ سنتی نیست . این به این معنی است که برای ترکیب هیوندای توسان این شرکت کره ای قرار نیست از طراحی بالاتر از Kona یا پایین تر از Palisade ارائه دهد .به طور معمول هیوندای قصد دارد برای توسان خود، هویت خاص شرکت را در طراحی و کار آمدی آن ارائه دهد . البته به نظر می‌رسد همچنان هیوندای راه طولانی برای رسیدن به توسان ۲۰۲۱ خواهد داشت . چرا که اخیرا این شرکت یک خط توسان N Line در اروپا راه اندازی کرده است و بر اساس نسخه فعلی یک کراس اوور محبوب جمع و جور را با تغییراتی در ظاهر و اسپورت کردن آن ، در کشور های اروپایی عرضه می دهد .

منبع: صائین کالا نیوز