اسنشیال و برنامه جدیدش برای گوشی تازه

اسنشیال (Essential) شرکتی است که توسط اندی روبین تاسیس شده است و پس از اینکه XDA-Developers از توسعه دهندگان تلفن همراه اسنشیال دعوت نامه را دریافت کرد  ، متوجه شدند که این شرکت در حال کار بر روی یک دستگاه جدید است . گفته شده این دستگاه هنوز در مرحله اولیه آزمایش قرار دارد .

بازگشت برند Essential به بازار گوشی هوشمند

جمله ای که این شرکت به XDA-Developers گفته است این بوده که ما قبلاً نیز به اشتراک گذاشته بودیم که تیم استقلال در حال کار بر روی دستگاه جدید می باشد و اکنون در مرحله آزمایشی قرار گرفته و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در آینده‌ای نزدیک جزئیاتی بیشتر از گوشی خود را به اشتراک بگذاریم .

گوشی هوشمند اسنشیال

این بیانیه پس از آن که XDA-Developers در خصوص ورود این شرکت به حوزه نرم‌افزار تحقیق کرد منتشر شده است . پس از جمع آوری سرنخ‌ها می‌توان متوجه شد که دستگاه تولید شده توسط اسنشیال که ساخت 11 ژوئیه می باشد و با سیستم عامل اندروید کیو کار می کند و از خدمات گوگل پلی نیز استفاده می کند . علاوه بر این  چیپست استفاده شده در این دستگاه از نوع اسنپدراگون ۷۳۰ می باشد .

گوشی هوشمند اسنشیال

این امکان وجود دارد که سخت افزار استفاده شده صرفاً برای آزمایش این دستگاه بوده باشد . شواهد زیادی در مورد اینکه این گوشی چه امکاناتی را دارد در دسترس نیست . سال پیش بود که بلومبرگ گزارش داد ، اسنشیال در حال کار بر روی تلفن همراه خود می باشد که می تواند به طور خودکار به پیام ها پاسخ داده و وظایف را انجام دهد اما این شایعه در آن مرحله نه تایید و نه تکذیب شد .

گوشی جدید از برند Essential به زودی عرضه می شود

بسیاری از افراد از اینکه اسپشیال قصد دارد گوشی جدیدی را منتشر کند ، هیجان زده هستند . اسنشیال  پی اچ ۱ گوشی ای با ظاهری جدید است و در ذهن مردم طراحی غیرمتعارفی داشت اما دوام و زیبایی شناختی آن غیر قابل انکار است . اسنشیال  پی اچ ۱ به دلیل داشتن دوربین ضعیف و قیمت بالا یعنی در حدود ۶۹۹ دلار مورد انتقاد قرار گرفت . کاهش قیمت تلفن در حدود ۲۰۰ دلار کافی نبود و فروش آن ، آن گونه که باید صورت گیرد ، شکل نگرفت لذا یم شکست بزرگ برای این شرکت به شمار رفت .  از آن جا که عدم موفقیت این گوشی سبب شد تا محصول دوم از برند اسنشیال لغو شود لذا شرکت تا به امروز وقت داشته است تا استراتژی‌های خود را مجدداً بازنگری کند و در خصوص آنها تجدید نظر نماید .

گوشی هوشمند اسنشیال

اسنشیال  پی اچ ۱ از تیتانیوم و سرامیک ساخته شده است و تقریبا تا به امروز هیچ کدام از گوشی ها از این ویژگی بهره مند نبودند و امروز یکی از معدود دستگاه‌هایی است که اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند . از آن زمان تا به امروز هیچ گوشی جدیدی از این برند عرضه نشده است اما سخنان امیدوارانه ۱۰ دسامبر گذشته ارائه داده شد . این گوشی به دلیل فروش کم ، تلفن دوم خود را که به طور غیر رسمی با عنوان PH-2 شناخته می شود ، لغو کرد.

منبع: https://sainkala.com/news-technology/mobile-review/essential-phone/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.