مشخصات خودرو مزدا 6 2020

در میان طراحی مجدد سدان های سایز متوسط ​​از امثال هوندا ، نیسان و تویوتا ، مزدا همچنان نسخه مزدا 6 خود را به تکامل رساند. مزدا 6 2020 رو روانه بازار کرده و به دنبال تغییر چهره سال گذشته پیشرفت های کمی را در این زمینه دارد.

ویژگی های برجسته مزدا 6 2020

نکته قابل توجه این است ، اکنون هر نسخه از مزدا 6 شامل سیستم کنترل G-Vectoring Mazda Mazda است. با تکیه بر توانایی قبلی G-Vectoring Control کاهش قابل ملاحظه گشتاور موتور در هنگام چرخش به منظور جابجایی جرم به جلوی خودرو و بهبود واکنش فرمان خودرو صورت می پذیرد و G-Vectoring Control Plus ترمز سبک را به چرخ های خارجی اضافه می کند تا به آن ها کمک کند . کمک پویای اضافی از روتورهای ترمز جلو بزرگتر در مزدا 6 مجهز به موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ شده است.

مزدا 6 2020

این واحد 250 اسب بخاری دارای استاندارد در trim های Grand Touring ، Grand Touring Reserve و Signature است و به یک جفت روتور جلوی 12.6 اینچی و 10.9 اینچی پشتی که توسط کالیپرهای تک پیستونی بسته شده است ، متکی است تا این سدان متوقف شود . مدلهای اسپرت با تورینگ کمتر ،این امر با یک موتور 5 لیتری 2.57 لیتری 187 اسب بخاری طبیعی تحقق یافته ، همچنان به روتورهای کوچکتر 11.7 اینچی جلوی 6 سال گذشته تکیه می کند.

کیت ایمنی خودرو مزدا 6 2020

حداقل تمامی مدل های مزدا6 مدل 2019 با استاندارد کیت ایمنی پیشرفته مانند کنترل کروز تطبیقی ​​، مانیتورینگ نقطه کور ، هشدار عبور و مرور ترافیکی عقب ، ترمز اتوماتیک در جلو با تشخیص عابر پیاده ، هشدار حرکت از مسیر ، راهنما در نگه داشتن خط و چراغهای جلو تطبیقی مجهز شده اند که این موارد قبلاً در تریم ورود به سطح Sport اختیاری بود.

چرا Mazda 6 2020 خاص است ؟

سدان های خانوادگی به طور سنتی چیز زیادی برای دیدن ندارند. اما مزدا6 یک استثنا است. مسلما ، طراحی مزدا 6 دیگر وزن مشابهی با هوندا آکورد ، نیسان آلتیما و تویوتا کمری ندارد ، که همه از طراحی های اخیر که شامل نمای کمتری است ، بهره می برند. با این حال ، طراحی مزدا 6 همچنان استاندارد طلای سگمنت است. کمربندی کمر آن ، کمربندهای بلند ، کاپوت بلند و گلگیرهای جلوی برجسته ، چهار درببا ظرافت بی بدیل از جمله ویزگی های خاص آن سات . ویژگی هایی از قبیل چرخ ها و لاستیک های 19 اینچی در مدل های Touring ، Grand Touring ، Grand Touring Reserve ، و Signature دیده می شود .

Mazda 6

مزدا6 از بهترین وسایل نقلیه برای رانندگی در بخش خود است. زیرپوشهای اعتباری سخت ، تعلیق محکم اما سازگار و کنترلهای ارتباطی از جمله ویژگی های این خودروست . فرمان بسیار عالی است و وزن بسیار خوبی را داراست، در حالی که پدال ترمز با اطمینان ، کالیپرهای تک پیستونی را درگیر می کند. برای موتور توربوشارژ 250 اسب بخار ، مزدا 6 مشکلی برای عبور و مرور وجود نخواهد داشت . با برخورداری از گشتاور 310 پوند آشفتگی در دور موتور 2000 دور در دقیقه و گیربکس شش سرعته اتوماتیک سریع واکنش پذیر ، فشار پیشرانه 6 اینچی دیزل محور چرخ اتومبیل باعث خوشحالی رانندگی در شهر می شود.

ویژگی های مثبت Mazda 6 2020

به گفته این شرکت، گرایش موتور به از دست دادن بخار درست در حدود 5000 دور در دقیقه باعث خوشحالی تجربه رانندگی هنگام دستیابی به آن از طریق جاده های پیچ خورده می شود. تصمیم گیری برای بالاترین خط Mazda6 Signature تعدادی از ویژگی های خاص مدل را ارائه می دهد ، که برجسته ترین آنها به کابین منتقل می شود.

مواد بهتر به صورت صندلی های پوشیده شده از چرم با کیفیت بالاتر ، برش مشکی پیانو در اطراف دریچه های کنترل آب و هوا ، چوب جذاب Sen روی داشبورد و پنل های درها ، و قسمت هایی توری که دارای جبهه های فاکس هستند ویژگی های خاص کابین را تشکیل می دهند . علاوه بر این ، Signature شامل فناوری خاص مدل مانند نمایشگر خوشه سنج دیجیتال 7.0 اینچی است که به عنوان یک سرعت سنج ، یک دوربین دید در اطراف ، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب و یک سیستم استاندارد در حالت ناوبری مضاعف است.

ویژگی های منفی مزدا 6 2020

علیرغم ویژگی های اضافی ، قیمت 35100 دلاری Mazda6 Signature بسیار عزیز است. در نظر بگیرید که 3،100 دلار سیگنچر را از مقرون به صرفه تر Mazda6 Grand Touring Reserve جدا می کند ، که همچنان شامل کیت هایی مانند صفحه نمایش سر ، صندلی چرمی ، صندلی های درایور برق و سرنشینان جلو ، صندلی های جلو گرم و تهویه ، صندلی های جلو گرم و تهویه ، صندلی های عقب با گرم کن است. فرمان. به علاوه ، یک سیستم ناوبری درون خطی به عنوان گزینه 400 دلار در دسترس است. مواد با کیفیت بالاتر سیگنچر و فناوری فوق العاده ممکن است برای افراد باهوش تر جذاب باشد ، اما مطمئناً رزرو Grand Touring Reserve گزینه ای برای افرادی است که در جستجوی راحتی و ارزش هستند.

Mazda 6

اگرچه صفحه نمایش آن 8.0 اینچ معقول را اندازه گیری می کند ، اما نصب آن بسیار کند است و از کنترل های صفحه نمایش گیج می شود. حتی دسترسی به اپل کارپلی یا اندروید خودکار یک امر بی پروا و پیچیده است. علاوه بر این ، هنگامی که ماشین به سرعت های بیشتر از 5 مایل در ساعت برسد ، مزدا قابلیت کارایی صفحه را با غیرفعال کردن عملکرد لمسی مانع می شود.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید