نگاهی به گوشی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال

گوشی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال از جدیدترین گوشی های شرکت گوگل است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند . پیکسل ۴ ایکس ال دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی آمولد است که وضوح آن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل می باشد و سرعت تجدیدنظر آن 90 هرتز اندازه گیری شده است .

صفحه نمایش خاص عرضه شده برای  گوگل Pixel 4 XL

برای صفحه نمایش این گوشی همراه ویژگی با نام Smooth Display عرضه شده است که به طور خودکار بین 60 هرتز و 90 هرتز بر اساس محتوای صفحه نمایش سوئیچ می شود و در هنگام نمایش هر چیزی با این سوئیچ کردن ، در مصرف باتری صرفه جویی می کند . صفحه نمایش ارائه شده برای گوگل پیکسل 4 ایکس ال ، ویژگی های خوبی را داراست که می تواند یک گوشی ایده آل را برای شما عرضه کند .

گوگل پیکسل 4 ویژگی دیگری با نام Ambient EQ برای صفحه نمایش وجود دارد که دمای رنگ صفحه را بر اساس محیط شما تنظیم می نماید. پیش از این ویزگی تنظیم دمای رنگ صفحه نمایش را در گوشی های همراه آیفون از کمپانی اپل مشاهده کرده بودیم که مردم از این ویژگی استقبال خوبی کرده اند . همچنین می توانید از ویژگی اسکرین استفاده کنید که مانع از قفل صفحه هنگام استفاده از تلفن می شود . مانند گوشی های آیفون هیچ اسکنر اثر انگشت در این گوشی دیده نمی شود و گوشی کاملاً به تشخیص چهره متکی شده است . دوربین جلو از اسکنر سه بعدی نور استفاده می‌کند که برای بهبود جزئیات اسکنر چهره مناسب است . متاسفانه این سیستم تشخیص چهره کاملا آماده نیست و توسط حرکات دستی نظیر Soli کار نمی کند .

مشخصات دوربین ارائه شده برای گوگل Pixel 4 XL

در این مقاله قصد داریم تا جزئیاتی از دوربین را ارائه دهیم اما شاهد یکسری اخبار ناامید کننده هستیم . این تلفن همراه ضبط ویدیویی با قابلیت 4K 30fps را داراست در قسمت پشتی دوربین عریض با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عرضه شده است و دوربین سلفی دارای لنز ۸ مگاپیکسلی است . فاصله کانونی دوربین تل فوتو همچنان ناشناخته باقی مانده است . رنگ های عرضه شده برای این گوشی همراه تنها سفید با سیاه است . اگر چه رنگ نارنجی در برخی تصاویر دیده شده است اما این نمونه از گوشی همراه به بازار عرضه نگردیده است . باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل تصمیم دارد برای پیکسل 4 ایکس ال خود ، این رنگ بی نظیر را عرضه کند یا خیر ؟

گوگل پیکسل 4

گوگل پیکسل ۴ ایکس ال از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می برد و برای آن یک رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است . این دستگاه تنها دارای یک اسلات سیم کارت است اما یک اسلات eSim نیز در آن عرضه شده است . اگر شرکت مخابراتی مورد نظر شما از این نوع سیم‌کارت پشتیبانی کند ، عملکرد دو سیم کارت گوشی امکان پذیر است . این روز ها شرکت های مخابراتی کمی هستند که از این ویژگی برای سیم کارت های خود پشتیبانی می کنند . ظرفیت باتری به ۳۷۰۰ میلی آمپر می رسد و ویژگی شارژر سریع در آن دیده نمی شود .

تصاویر گوشی گوگل Pixel 4 XL

Pixel 4 XLپیکسل ۴ ایکس ال


منبع: صائین کالا نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.