عرضه پرچم دار لنوو زد 6 پرو و چند گوشی دیگر

۵ سپتامبر بود که لنوو گوشی هوشمند جدید خود یعنی کی در لنوو Lenovo A6 Pro ، K10 Note و لنوو زد 6 پرو ( Z6 Pro ) را در بازار معرفی نمود . مدل لنوو A6 Note و Z6 Pro قرار بود در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۳ عرضه گردند . این در حالی است که K10 Note در تاریخ ۱۰ سپتامبر به قفسه فروشگاه ها خواهد رسید . در واقع هر دو تلفن هوشمند A6 Note و Z6 Pro اکنون برای خرید در فروشگاه FlipKart در دسترس هستند . لنوو برندی است که در ابتدا با لب تاپ های خود به بازار معرفی شد . از آن جا که کیفیت عرضه شده برای لب تاپ های این برند بالا بود و مشتریان زیادی پیدا کرد لذا این برند به تولید تبلت ها رو آورد و در زمینه تبلت های قیمت مناسب ، فعالیت های خوبی از خود به جا گذاشت .

قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی های جدید لنوو

زد ۶ پرو نوت دارای قیمت ۱۱۰ دلار می‌باشد و برای حافظه آن تنها یک مدل ۳۲ گیگابایتی رم ۲ گیگابایتی  ارائه شده است . این در حالی است که قصدش پروژه در بازار هند با قیمت ۴۷۵ دلاری عرضه می گردد و رم ۸  گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار شما قرار خواهد داد . همانطور که مشاهده می کنید ، لنوو به دنبال در دست گرفتن بازار میان رده هاست و به این منظور قیمتی که برای گوشی های حرفه ای خود در نظر گرفته است ، قیمتی کاملا منتطقی و معقول به نظر می رسد . این برند امیدوار است تا در بازار هند خوش بدرخشد .

لنوو زد 6 پرو

لنوو زد 6 پرو به عنوان پرچمدار برند لنوو معرفی می‌شود . این دستگاه دارای نمایشگر سوپر آمولد در اندازه ۶.۳۹ اینچ می باشد . برای این دستگاه یک چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه شده است و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش آن دیده می‌شود . برای لنوو زد 6 پرو باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است . یک شارژر سریع ۲۷ آتی در داخل جعبه آن حضور دارد که می تواند در کمترین زمان ممکن لنوو زد 6 پرو را شارژ کند .

مشخصات ارائه شده برای گوشی Lenovo A6 Not

از طرف دیگر Lenovo A6 Note گوشی دیگری است که در کنار پرچم دار لنوو یعنی زد 6 پرو معرفی می گردد . این گوشی از بدنه‌ی پلی کربناتی بهره مند شده است که یک نمایشگر ۶.0۹ اینچی برای آن در نظر گرفته شده است که این نمایشگر از نوع LCD HD + می باشد . چیپست عرضه شده برای این گوشی همراه از لنوو از نوع Helio P22 SoC است که باید گفت می گردد و فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت است که با اسلات MicroSD امکان افزایش این حافظه وجود دارد .

پرچم دار لنوو

سیستم عامل عرضه شده برای این تلفن همراه از لنوو ، اندروید ۹ یا همان اندروید پای است . در قسمت عقب دستگاه شاهد دوربین دوگانه می باشیم که از نوع ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است . دوربین جلوی انتخاب شده برای این گوشی لنوو ،  ۵ مگاپیکسل می باشد . این تلفن هوشمند از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند شده است و اسکنر اثر انگشت آن در موقعیت عقب قرار دارد .

Lenovo Z6 Pro
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.