رندر های جدید از هیوندای توسان 2021

همه شرکت های تولید خودرو معمولاً در راستای تولید خودروهای اس یو وی تلاش می کنند و نمونه کارهای متفاوتی اعم از اس یو وی های بزرگ و یا اس یو وی های کوچک از برند خود ارائه داده‌اند . هیوندای در حال کار کردن بر روی یک الگوی جدید است تا بتواند باز هم در این کلاس خودرویی بدرخشد . توسان یکی از خودروهای معروف و محبوب از برند کره‌ای هیوندای است که در نسل چهارم خود در حدود دو سال در بازار وجود داشته و موفقیت های قابل توجهی کسب کرده است .

رندر های جدید از Hyundai Tucson

هم اکنون نمونه‌های اولیه استتار شده از هیوندای توسات برای مدل ۲۰۲۱ توسط جاسوسان شکار شده است . طراحان مختلف از Kolesa.ru ، تصاویر جاسوسی گرفته شده از توسان را به طور دیجیتالی تغییر داده اند و یک توسان جدید را بر اساس تصاویر استتار شده بازسازی کرده اند . بر اساس این مدل می‌توان تشخیص داد که توسان در آینده چه طراحی ای را دارا خواهد بود .

رندر های دیجیتالی توسان 2021از آنجا که توسان در آمریکای شمالی پس از النترا دومین مدل پر فروش هیوندایی است لذا رندر هایی بر اساس جدیدترین تصاویر جاسوسی ساخته شدند تا تغییرات عظیم ظاهر این خودرو را برای نسل‌های بعدی نشان دهند . هیوندای برای طراحی اس یو وی های خود از طراحی های خارجی غیرمتعارف استفاده می‌کند و منطقی است که همین زبان برای توسان ۲۰۲۱ نیز استفاده شود . برای توسان ۲۰۲۱ آرایش چراغهای دو لایه با خوشه های باریک در قسمت جلو که برای دیگر اس یو وی های این شرکت نیز ارائه شده است ، دیده می شود . همچنین یک دریچه هوای مشبک عظیم با الگوی پیچیده که از سال گذشته مفهوم Grandmaster را نشان می دهد ، در رندر طراحی شده نیز قابل مشاهده است .

نگاهی به طراحی دیجیتالی Tucson

با توجه به تصاویر جاسوسی ارائه شده برای توسعه می توان متوجه شد که برای نمای پشتی آن استتار های قابل توجهی ارائه شده بود که بیشتر نما را پنهان می کرد لذا رندرهای ارائه شده تنها نگاهی لطیف تر را به خودروی قبلی ارائه می دهد . بهتر است منتظر باشیم تا نمونه اولیه این خودرو معرفی گردد و در این حال است که نمای پشتی قابل قیاس با نسخه های قبل خواهد بود .

پیش از این بود که هیوندای اعلام کرده بود که قرار است توسان را با یک طراحی سنتی ارائه دهد اما توسان ۲۰۲۱ هنوز یک کراس اوور با سبک‌ سنتی نیست . این به این معنی است که برای ترکیب هیوندای توسان این شرکت کره ای قرار نیست از طراحی بالاتر از Kona یا پایین تر از Palisade ارائه دهد .به طور معمول هیوندای قصد دارد برای توسان خود، هویت خاص شرکت را در طراحی و کار آمدی آن ارائه دهد . البته به نظر می‌رسد همچنان هیوندای راه طولانی برای رسیدن به توسان ۲۰۲۱ خواهد داشت . چرا که اخیرا این شرکت یک خط توسان N Line در اروپا راه اندازی کرده است و بر اساس نسخه فعلی یک کراس اوور محبوب جمع و جور را با تغییراتی در ظاهر و اسپورت کردن آن ، در کشور های اروپایی عرضه می دهد .

منبع: صائین کالا نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.