نگاهی دقیق تر به مشخصات گلکسی ای 10 اس

در اوایل ماه جاری سامسونگ بی سر و صدا از گلکسی ای 10 اس خود رونمایی کرده بود اما قیمت گذاری و اطلاعاتی از این گوشی در دسترس نبود . همانطور که از نام این گوشی پیداست ، این گوشی هوشمند نسخه بهبود یافته ای از گلکسی ای ۱۰ است . غول فناوری کره جنوبی ، سامسونگ امروز رسما از مدل ای ده اس در هند رونمایی کرد و مشخصات و توضیحات قیمت‌گذاری این تلفن همراه هوشمند، فاش گردید . گلکسی ای 10 اس نسبت به گلکسی  ای ۱۰ که در اوایل سال جاری ، معرفی شد ، ارتقای کمی داشته و سامسونگ بیشترین پیشرفت را از نظر کیفیت دوربین و باتری بهتر برای این تلفن همراه ارائه کرده است .

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A10s

نمایشگر سامسونگ گلکسی ای 10 اس ، نمایشگری ۶.۱ اینچی HD + Infinity V-display است که رزولوشن 1520 x 720 پیکسل را ارائه می دهد . این تلفن هوشمند از پردازنده 2 گیگاهرتزی با نام Exynos 7884 SoC بهره مند شده و با دو رم ۲ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی قابل دسترسی خواهد بود .  حافظه داخلی ارائه شده برای گلکسی ای 10 اس ، ۳۲ گیگابایت است که قابلیت ارتقاء با میکرو اس دی را تا ظرفیت 512 گیگابایت ، داراست .

برای این گوشی هوشمند یک دوربین دوتایی در عقب ارائه شده است . سنسور اولیه برای این دوربین دارای لنز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دیافراگم و آن از نوع f / 1.8 است . این لنز در کنار یک لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 جفت می شود . در قسمت عقب یک ماژول فلش ال ای دی نیز وجود دارد . برای دوربین سلفی نیز از یک لنز ۸ مگاپیکسلی که دیافراگم f / 2.0 را دارد ، استفاده شده است .باتری در نظر گرفته شده برای گلکسی ای 10 اس ، از نوع ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و برای آن سیستم عامل اندروید ۹ یا اندروید پای به کار گرفته شده است . برای این تلفن همراه اسکنر اثر انگشت بر روی پنل عقب و باز کردن قفل با چهره نیز ارائه شده است .

گلکسی ای 10 اس

مشخصات ظاهری و قیمت گلکسی A10s

این گوشی گلکسی سامسونگ ، قابلیت اتصال به دو سیم‌کارت را داراست و بلوتوث آن از نسخه 5 است . جک خروجی هدفون  سه و نیم میلیمتری برای این گوشی در نظر گرفته شده و اندازه آن 156.9 x 75.8 x 7.8 میلی متر می باشد و وزن آن به ۱۶۸ گرم می ‌رسد .

سامسونگ گلکسی ای 10 اس ، با قیمت پایه آر ای را عرضه می گردد و قیمت ۱۳۳ دلار برای نوع ۲ گیگابایتی آن ، از سوی سامسونگ اعلام شده است . البته نوع 3 گیگابایتی از گلکسی ای 10 اس ، قیمت ۱۴۷ دلاری را داراست و در کل این گوشی ، یکی از اسمارت فون های ارزان قیمت بازار به شمار می رود که می تواند با گوشی های جدید از نوکیا ، رقابت کند . رنگ هایی که سامسونگ برای گلکسی خود در نظر گرفته ، رنگ آبی ،  سبز و سیاه می باش . گلکسی ای ۱۰ اس از 28 آگوست ، در کلیه خرده فروشی های عمده آنلاین و آفلاین و تمامی فروشگاه های مجازی و حضوری سامسونگ به فروش خواهد رسید .

منبع: صائین کالا نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.