راهنمای خرید گوشی تا 800 هزار تومان (ویژه نوروز 97)

در هر بازه قیمتی، موبایل‌ های زیادی وجود دارند که هر یک با ظاهر و امکاناتی متفاوت جلب توجه می‌ کنند. در ادامه خرید گوشی تا 800 هزار تومان را برای شما عزیزان راحت‌ تر کرده‌ ایم.

شاید ابتدا تصور کنید در این بازه قیمتی، گوشی‌ های کمی حضور دارند و نیازی به گشت و گذار و بررسی در بازار نیست؛ اما این بازه را می‌ توان یکی از شلوغ‌ ترین بازه‌ های قیمتی دانست که اکثرا با محصولات چینی و بعضا با کیفیت اشغال شده‌ اند و انتخاب یک همراه مناسب در میان آن‌ ها چندان کار آسانی نیست. بسیاری از افراد نیز در کنار تبلت بزرگ یا تلفن هوشمند گران‌ قیمتشان، از یک موبایل ارزان‌ تر استفاده می‌ کنند و در مکان‌ های عمومی با خود به همراه دارند. در هر صورت، هدف ما در راهنمای خرید گوشی تا 800 هزار تومان ، معرفی موبایل‌ هایی با کیفیت خوب است که بتوانند شما را در اکثر مواقع همراهی کنند.

پس از نهایی شدن تصمیم‌ تان، حتما از فروشگاه‌ های معتبر و مورد اعتماد خرید کنید. برخی فروشنده‌ ها با فروختن گوشی‌ های قاچاق و رجیستر نشده سعی در کلاهبرداری و سود جویی دارند اما در صورت خرید از نمایندگی‌ های معتبر و رسمی کمپانی‌ ها، نه تنها می‌ توان از اصالت دستگاه اطمینان حاصل کرد بلکه مشکلاتی نظیر رجیستری نیز گریبان‌ گیر نخواهند شد.

در نظر داشته باشید قیمت‌ های اعلام شده برای هر تلفن هوشمند به صورت میانگین قیمت بازار درج شده‌ اند. توصیه می‌ کنیم پیش از اقدام به خرید، حتما از فروشگاه مدنظرتان جدیدترین قیمت دیوایس را جویا شوید.

خرید گوشی تا 800 هزار تومان

گلکسی جی 1 مینی پرایم – Galaxy J1 mini prime

قیمت تقریبی: 445 هزار تومان

خرید گوشی تا 800 هزار تومان5.0 اینچ

480×800 پیکسل

خرید گوشی تا 800 هزار تومان
5 مگاپیکسل
VGA (جلو)
خرید گوشی تا 800 هزار تومانSpreadtrum SC9830
چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی
رم: 1 گیگابایتراهنمای خرید گوشی
باتری: 1500 میلی آمپر
حافظه: 8 گیگابایت
قابلیت خاص

هنوز هم افراد زیادی پیدا می‌ شوند که تلفن‌ های کوچک و جمع و جور را به اسمارت فون‌ های 5 اینچی و فبلت‌ ها ترجیح دهند. یکی از بهترین گزینه‌ ها برای این‌ گونه افراد در راهنمای خرید گوشی تا 800 هزار تومان جی 1 مینی پرایم به شمار می‌ آید که با قیمتی اقتصادی پشت ویترین فروشگاه‌ ها قرار گرفته است. قیمت پایین این گوشی تاثیری در زیبایی آن نداشته و به طور کلی، جی 1 مینی پرایم بی شباهت به سری A محصولات سامسونگ نیست. نمایشگر این گوشی از نوع TFT بوده و زاویه دید وسیعی ندارد. همچنین به دلیل کوچک بودنش، تنها از دو لمس همزمان پشتیبانی می‌ کند. با این وجود، دسترسی به تمامی بخش‌ های گوشی بسیار راحت بوده و برای افرادی که دست‌ های کوچکی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌ شود.

استفاده از پردازنده با سرعت 1.5 گیگاهرتز و یک گیگابایت رم، باعث شده هنگام کار با جی 1 مینی پرایم به هیچ وجه احساس کندی و لگ نداشته باشیم. نمی‌ توانیم حساب ویژه‌ ای روی دوربین 5 مگاپیکسلی دستگاه باز کنیم؛ چرا که تصاویر در روز با نویز همراهند و در شرایط نوری بد هم وضوح بالایی ندارند، گرچه وجود فلش در کنار لنز می‌ تواند تا حدودی کیفیت تصاویر را بهبود ببخشد. باتری 1500 میلی آمپری دیوایس می‌ تواند تا 8 ساعت مکالمه مداوم را برای کاربر به ارمغان بیاورد که رقم قابل توجهی است. همچنین با در نظر گرفتن ویژگی‌ های نرم افزاری سامسونگ و رابط کاربری‌ اش، می‌ توان با روشن کردن حالت Ultra Power save چندین روز از شارژر بی نیاز ماند.

تی پی لینک نفوس سی 5 – TP Link Neffos C5

قیمت تقریبی: 455 هزار تومان

خرید گوشی تا 800 هزار تومان5.0 اینچ

720×1280 پیکسل

خرید گوشی تا 800 هزار تومان
8 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی تا 800 هزار تومانمدیاتک MT6735
چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی
رم: 2 گیگابایتراهنمای خرید گوشی
باتری: 2200 میلی آمپر
حافظه: 32 گیگابایت
قابلیت خاص

در نگاه اول به سی 5، متوجه شباهت ظاهری آن به ال جی جی 3، پرچمدار سال‌ های پیش کره‌ ای‌ ها می‌ افتیم که گرچه بد نیست اما چندان هم به روز جلوه نمی‌ کند. به طور کلی بدنه این گوشی محکم و از پلاستیک سخت ساخته شده و در دست خوب جای می‌ گیرد. نمایشگر سی 5 چندان بزرگ نیست و از رزولوشن HD پشتیبانی می‌ کند. یکی از نقاط قوت این نمایشگر، روشنایی نسبتا زیاد آن محسوب می‌ شود که کار با آن زیر نور آفتاب را راحت‌ تر می‌ کند. مغز متفکر محصول تی پی لینک از خانواده مدیاتک بوده که سرعت نسبتا پایینی دارد، اما از یک گوشی در این رنج قیمتی، انتظاری بیش از این هم نمی‌ رود.

نقطه قوت پردازشی سی 5، رم دو گیگابایتی دیوایس است که در کمتر گوشی هم قیمتی دیده می‌ شود. پشتیبانی از شبکه‌ های 3G و 4G و دو سیم‌ کارته بودن دستگاه، از جمله قابلیت‌ های ارتباطی نفوس سی 5 محسوب می‌ شوند. دوربین اصلی این گوشی 8 مگاپیکسلی بوده و عکس‌ های زیبایی ثبت می‌ کند؛ اما نباید از آن انتظار شاهکار هنری داشته باشیم چرا که در تصاویر نویزهای زیادی دیده می‌ شوند. دوربین سلفی نیز از رزولوشن 5 مگاپیکسلی برخوردار است که می‌ تواند از لحاظ کیفیت، رقبایش را شکست دهد. با توجه به ابعاد نمایشگر و حجم باتری و در صورت استفاده طبیعی از گوشی، سی 5 می‌ تواند حدود یک روز به دور از پریز برق سپری کند.

شیائومی ردمی 5 ای – Xiaomi Redmi 5A

قیمت تقریبی: 480 هزار تومان

خرید گوشی تا 800 هزار تومان5.0 اینچ

720×1280 پیکسل

خرید گوشی تا 800 هزار تومان
13 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی تا 800 هزار توماناسنپدراگون 425
چهار هسته 1.4 گیگاهرتزی
رم: 3 گیگابایتراهنمای خرید گوشی
باتری: 3000 میلی آمپر
حافظه: 32 گیگابایت
قابلیت خاصاندروید نوقا

بیشتر محصولات شیائومی در دسته میان‌ رده‌ ها و پایین‌ رده‌ ها قرار می‌ گیرند و 5 ای نیز از این قاعده مستثنا نیست. در نگاه اول 5 ای چندان بی شباهت به آیفون نیست و ظاهری گرچه تقلیدکارانه اما زیبا دارد. شیائومی از نمایشگری با کیفیت HD روی این گوشی استفاده کرده که کیفیت قابل قبولی ارائه می‌ کند اما زیر نور مستقیم خورشید نمی‌تواند آنطور که باید عمل کند. یکی از پایه‌ ای ترین و ضعیف‌ ترین چیپست‌ های کوالکام روی 5 ای سوار شده است که برای رفع نیازهای روزمره و سبک کافی به نظر می‌ رسد اما اگر قصد دارید بازی‌ های سنگینی اجرا کنید، باید به فکر افزایش بودجه‌ تان باشید.

نقطه قوت اصلی 5 ای و در واقع آنچه باعث شد تا این گوشی در راهنمای خرید گوشی تا 800 هزار تومان قرار بگیرد، استفاده از نسخه 7.1.2 اندروید به صورت کارخانه‌ ای است که در هیچ یک از هم قیمتی‌ هایش دیده نمی‌ شود. چینی‌ ها سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی 5 ای برگزیده‌ اند که تصاویری کم نویز و با کیفیت ثبت می‌ کند. اما کیفیت تصاویر دوربین سلفی چنگی به دل نمی‌ زنند و نمی‌ توان روی آن حساب باز کرد. این گوشی می‌ تواند با یک بار شارژ و استفاده معمولی کمی بیشتر از یک روز روشن بماند.

برای دیدن بقبه مطلب به منبع سایت مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.