تصویر جدیدی از هواوی P20 لایت با رنگ آبی منتشر شد

تصویر جدیدی از گوشی هواوی P20 لایت با رنگی آبی در دنیای واقعی منتشر شده است. این تصویر خبر از وجود دوربین دوگانه عمودی بر روی قاب پشت گوشی جدید هواوی می‌ دهد.

ما حالا می‌ دانیم که هواوی در 27 مارس (7 فروردین 97) میزبان یک رویداد خبری در فرانسه است تا از گوشی های خانواده P20 خود پرده بگشاید. هرچند به طور رسمی تنها برخی از امکانات این گوشی ها در قالب تیزرهای تبلیغاتی معرفی شده است، اما به لطف افشا کنندگان حوزه موبایل، تا به امروز ما ده‌ ها رندر و عکس واقعی گوشی های مذکور را دیده‌ ایم و می‌ توانیم به راحتی حدس بزنیم که این محصولات از چه مشخصات فنی برخوردار هستند.

گزارش‌ های اخیر ادعا می‌ کنند که این خانواده شامل سه عضو هواوی پی 20 ، هواوی پی 20 پرو و هواوی پی 20 لایت است. هر چند به تازگی در خبرها خواندیم که احتمال معرفی عضو چهارم، با نام هواوی پی 20 پورشه دیزاین نیز وجود دارد. علاوه بر این به لطف تنا و رندرهای مختلفی که تا به امروز در ویبو به انتشار رسیده، دید کلی را نسبت به این محصولات به دست آورده‌ ایم. حال خبر خوب این که تصویر جدیدی از گوشی هواوی P20 لایت به بیرون درز پیدا کرده که مربوط به نسخه‌ ی آبی رنگ این گوشی میان رده است.

هواوی P20 لایت
هواوی P20 لایت

این تصویر به ما نشان می‌ دهد که هواوی P20 لایت به یک ماژول دوربین دوگانه عمودی همراه یک فلاش LED و یک سنسور اثر انگشت درست در وسط و کمی پایین‌ تر از دوربین تجهیز خواهد بود. هر چند در اینجا هیچ تصویری از قاب جلویی گوشی نیست، اما دیگر همه ما می‌ دانیم که طراحی پنل جلویی این گوشی الهام گرفته شده از آیفون 10 اپل و ظاهر ناچ استایل آن است. شایعات می گویند دوربین جلوی هواوی P20 لایت نیز می‌ تواند تصاویر 24 مگاپیکسلی ثبت کند.

مشخصات هواوی P20 لایت

نسخه لایت هواوی پی 20 قرار است در برخی از بازارها با نام هواوی نوا 3E به فروش برسد که به جز نام و برند، همه چیز آن‌ ها مشابه یکدیگر است. هواوی ار تراشه کایرین 659، رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی بر روی گوشی میان رده جدید خود استفاده خواهد کرد. همچنین پیکربندی دوربین پشتی 16 + 2 مگاپیکسلی بوده، اندروید 8.0 اوریه در راس بخش نرم افزاری و یک باتری 2900 میلی‌ آمپر ساعتی نیز قدرت‌ بخش گوشی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.